تعداد بازدید: 3576

توصیه به دیگران 0

سه شنبه 24 آذر 1394-10:14

حجت الاسلام عباسعلی بهاری:

ساری وضعیت نابسامانی دارد

نماینده ادوار مجلس در دیدار با جمعی از وکلا و سردفتران مرکز استان گفت: ساری در بسیاری از حوزه ها وضعیت نامناسبی دارد ولی این مشکلات با برنامه ریزی و تدبیر درست حل می شود.


مازندنومه، سرویس سیاسی: جمعی از وکلا و سردفتران مرکز استان با حجت الاسلام عباسعلی بهاری اردشیری -نماینده ی ادوار مجلس- دیدار کردند و به بیان مشکلات صنفی خود پرداختند.

در این دیدار ساداتی از سردفتران با سابقه ی ساری ضمن یادآوری دوران نمایندگی دکتر بهاری خطاب به همکاران جوان تر خود گفت: هم سن و سالان من او را می شناسند و خاطرات شیرینی از سال های حضور بهاری در مجلس دارند.

وی افزود: ما سیاست را با صاد می نویسیم و این جلسه نیز ابداً یک جلسه ی سیاسی نیست، بلکه جلسه ای دوستانه برای طرح مشکلات صنفی است و از شما می خواهیم نسبت به حل مشکلات ما در آینده مساعدت داشته باشید.

این عضو با سابقه ی کانون وکلا و سردفتران درخصوص حساسیت شغل خود گفت: سردفتر باید به امور بانکی، حقوقی، قوانین تامین اجتماعی، حقوق جزا، حقوق ثبت و سایر قوانین آشنایی کامل داشته باشد و به دلیل همین گستردگی، ما به شغل سردفتری می گوییم کمپانی استرس!

وی ادامه داد: در این جمع لیسانس، فوق لیسانس و دکترای حقوق نشسته اند و به دلیل دانش و تسلطی که در این زمینه دارند اگر سردفتر نبودند، همه قاضی می شدند!

ساداتی نسبت به قوانین صدور اسناد مالکیت در مازندران اعتراض و تاکید کرد: با توجه به شرایط اقلیمی، نباید مازندران همانند استان های کویری مثل سمنان یکسان باشد و لازم است نمایندگان در برخی از قوانین این حوزه تجدیدنظر کنند.

*ساری در بسیاری از حوزه ها وضعیت نامناسبی دارد

حجت الاسلام بهاری نیز در ادامه ضمن اظهار خرسندی از برگزاری چنین جلسه ای با حضور سردفتران و وکلای مرکز استان گفت: بخشی از مشکلات صنفی مطرح شده در این جلسه، باید با کار تخصصی و توسط کارگروه های ویژه در کمیسیون های مجلس حل شود.

این نماینده اسبق مجلس با اشاره به حضور خود در کمیسیون کشاورزی در مجلس اظهار داشت: آن زمان با چند نفر متخصص در حوزه ی کشاورزی ارتباط مستمر داشته و مباحث روز را با آنان بررسی می کردم و نگاه تخصصی آنان را می گرفتم و در نهایت با اطلاع و اشراف نسبت به موضوعات، در کمیسیون کشاورزی حاضر می شدم.

بهاری همچنین خاطرنشان کرد: ساری در بسیاری از حوزه ها وضعیت نامناسبی دارد که این مشکلات با برنامه ریزی و تدبیر درست حل می شود.


  • پنجشنبه 26 آذر 1394-2:24

    اقای بهاری طی این 12سال گذشته کجا بودیذ که حالا بابلا رفتن سنتان به فکر مردم ساری افتادید اگر دلتان به حال مردم میسوخت طی این مدت میامدید تا حالا نه از شما نقدی نه انتقادی نه پیشنهادی از شما ندیدیم ما نماینده جوان می خواهیم که سرمایگذاری بشه تا بتونه به یک وزارتخانه مرتبط با مازندران بر کرسی بشینه


    ©2013 APG.ir