تعداد بازدید: 3139

توصیه به دیگران 1

شنبه 8 اسفند 1394-10:44

در بیانیه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات مازندران مطرح شد:

اصلاح طلبان برای دور دوم نامزد معرفی می کنند

در بيانيه شوراى هماهنگى جبهه اصلاحات استان مازندران مطرح شد: نامزدهاى احتمالى مورد حمايت خود را در دوره دوم انتخابات به اطلاع عموم هم استانى هاى عزيز خواهیم رساند.


مازندنومه، سرویس سیاسی: پس از پایان انتخابات هفتم اسفدماه که با اقبال مردم از لیست اصلاح طلبا و حامیان دولت همراه بود، شوراى هماهنگى جبهه اصلاحات استان مازندران بیانیه ای صادر کرد که متن آن به این قرار است:

با عرض تبريك به نامزدهاى راه يافته به مجلس شوراى اسلامى و هواداران محترم آنان در شهرهاى مختلف استان و عرض خسته نباشيد به نامزدهايى كه موفق به راهيابى نشده اند و هواداران محترم شان، اعضاى شوراى هماهنگى جبهه اصلاحات اميدوارند برگزيدگان انتخابات، با هر مشرب فكرى و انديشه سياسى، بكوشند تا مجلسى كارآمد و درخور نام بلند ايران عزيز را شكل دهند.

ما انتظار داريم تا نامزدهاى پيروز انتخابات، خود را نماينده ى همه مردم، از هر گرايش و سليقه اى بدانند و با درك شرايط و بايسته هاى داخلى و خارجى، در چارچوب منافع كلان ملّى، به دور از آلودگى هاى مناسبات ناسالم قدرت، پيگير خواسته ها و انتظارات مردم باشند.

بى گمان، تشكل ها و احزاب اصلاح طلبى كه در استان فعاليت دارند، با رصد گفتار و كردار نمايندگان در طول دوران نمايندگى، نظارت خود را به نمايندگى از جامعه مدنى بر آنان خواهند داشت و در مواقع لزوم، با انتشار بيانيه، ديدگاه هاى خود را بيان خواهند كرد.

هم چنين اين شورا اعلام مى دارد كه با توجه به بدنه ى كارشناسانه ى خود، در صورت نياز نمايندگان عزيز، مى تواند در زمينه هاى مختلف برنامه ها و طرح هايى را به آنان ارائه كند.

به باور ما، جامعه اى كه ساماندهى قدرت در آن توسط نيروهاى اجتماعى و احزاب صورت مى گيرد، جامعه اى بالنده است و ساختار قدرت در آن شفاف تر و قابل فهم تر خواهد بود.

هم چنين اين شورا در ادامه ى فعاليت مستمر و پيگير خود، در شهرهايى كه انتخابات در آن ها به دور دوم كشيده شده، همچون دوره ى اول، با بررسى واقعگرايانه شرايط و وضعيت هر شهر و نامزدهاى موجود، نامزدهاى احتمالى مورد حمايت خود را به اطلاع عموم هم استانى هاى عزيز خواهد رساند.

گمان مبر كه به پايان رسيد كار مغان
هزار باده ى ناخورده در رگ تاك است

هشتم اسفند ماه هزار و سيصد و نود و چهار


  • سه شنبه 11 اسفند 1394-17:40

    فضا برای اصلاح طلبان آماده ومردم شریف اسقبال خوبی به نمایش گذاشتند .جا دارد گام بعدی محکم وبا برنامه ریزی قوی برای حمایت ازکاندیداهای اصلاح طلب برداشته شود .از اینکه به کسی توهین نمی کنیم به خود میبالیم .

    • يکشنبه 9 اسفند 1394-9:27

      مجلس همچنان دست انقلابی هاست ..یادتون رفته همین 2 روز پیش مردم چه جوابی به شماها دادن...

      • يکشنبه 9 اسفند 1394-7:15

        قايمشهر از دكتر ادياني كانديداي نزديك به دولت حمايت ميكنيم

        • معجزه خاموشپاسخ به این دیدگاه 5 0
          يکشنبه 9 اسفند 1394-9:59

          سلام
          ببخشید از کی آقای ادیانی شده نزدیک به دولت؟!!!!!!!!!!!!!!!!

          • دوشنبه 10 اسفند 1394-8:10

            برادر مث اينكه يادت رفته دكتر ادياني معاون وزير همين دولت بوده ها؟

            • دوشنبه 10 اسفند 1394-1:29

              به هرحال میدانیم که علیپور علیه برجام نامه امضا کرد و از مخالفان دو آتشه دولت است اما ادیانی از برجام حمایت کرد و آدم معتدلی است

          • شنبه 8 اسفند 1394-23:44

            بسه ديگه جوگير نشين..خوب بچه هاي اصولگرا تودهني زدن.دمشون گرم

            • شنبه 8 اسفند 1394-23:43

              تازه اصلاحات داره جان میگیره. تو تهران هم مصبح و یزدی و اینا افتادند. فقط حداد هم میره مجلس. تندروها باختند همه جا

              • معجزه خاموشپاسخ به این دیدگاه 3 0
                يکشنبه 9 اسفند 1394-10:0

                سلام
                بدجوری هم باختند.
                امیدوارم ظرفیت باخت رو داشته باشند.


              ©2013 APG.ir