تعداد بازدید: 3234

توصیه به دیگران 2

سه شنبه 28 دی 1395-9:54

پیشرفت پروژه های عمرانی ساری؛ فرسایشی و کند

آذرماه امسال پیش گزارشی را از کندی پروژه ای در ساری اطلاع رسانی کردیم که پس از گذشت یک ماه هنوز اتفاق خاصی نیفتاده است. شهروندان می گویند پرژه های عمرانی در مرکز استان لاک پشتی پیش می رود.


  مازندنومه، سرویس اجتماعی: 25 آذرماه امسال گزارشی را انتشار دادیم با تیتر «چرا پروژه های شهری کند پیش می رود؟» که یکی از شهروندان ساروی از کندی پروژه انتقال آب در كوچه چهارم اتحاد در مرکز استان مازندران گلایه داشت.

آن شهروند متنی را با عکس در اختیار ما قرار داده و نوشته بود که: «مسئولان مرکز استان هفته هاست به حفر کانال در کوچه چهارم اتحاد 2 اقدام کرده، اما پروژه کند پیش می رود و احتمال بروز حادثه وجود دارد.»

وی نوشته بود: «نمی دانم این جا چرا پروژه های شهری کند پیش می رود؟ اگر پول ندارید، شروع نکنید. نه این که زخمی و رها کنید/ فردا اگر كودكي، شهروند ميانسالي و یا... به داخل كانال سقوط كند از همين الان مشخص است كارگر حفار مقصر قلمداد مي شود و نه پيمانكار و كارفرما و مجري و مهندس و...»

پس از انتشار گزارش که ماه گذشته بود، اتفاق خاصی نیفتاد و مخاطب مازندنومه، امروز دوباره چند عکس از پيشرفت کند و نااميد كننده این پروژه برای ما ارسال کرد:

وضعیت حال حاضر کوچه:



 

وضعیت کوچه در ماه گذشته:

 


  • شهروند غیر معمولیپاسخ به این دیدگاه
    پنجشنبه 30 دی 1395-11:34

    یادتون هستش اقای مهدیان عکس زده بود بنام جراحت های ساری از همکاری با شهرداری منع شده بود ؟ بعد یک نفر در کامنت ها همیشه دنبال اقای مهدیان بود تا جواب او را بدهد . اکنون بیایید جراحت را پاسخ بدهید دیگر رییس روابط عمومی شهرداری عوض شده است

    • پنجشنبه 30 دی 1395-11:8

      همه چیز را از چشم آقای عبوری نبینید. آقای عبوری برای ساری مثل آقای کرباسچی برای تهرانه! انگ می زنید. آقای عبوری که نمی تونه از همه اتفاقات شهر آگاه باشه. حتمن این گزارش رو ببینیه دستور فوری می ده.

      • شهروند معموليپاسخ به این دیدگاه 1 0
        سه شنبه 28 دی 1395-12:27

        واقعن جاي تاسف داره! اين روش توسعه نيست!
        اين نهايت بي نظمي و عدم دانش است.
        اين نوع پروژه ها در سكونتگاهها سيستم و روش سريع اصلاح را مي طلبد!
        هر كس كه مسوول اين امور است خودش را به خواب زده.

        • دانشگاه کشاورزیپاسخ به این دیدگاه 2 1
          سه شنبه 28 دی 1395-11:30

          وقتی نیروی شرکتی رئیس سازمان بشه عاقبت شهرداری مگه بهتر از اینه


          ©2013 APG.ir