تعداد بازدید: 3499

توصیه به دیگران 0

پنجشنبه 10 اسفند 1396-9:47

بررسی واکنش های انتصاب معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران (2)

این «حسن انتصاب»

بخش دوم پیام های تبریک افراد، محافل و گروه های سیاسی در استقبال از انتصاب احمد حسین زادگان به سمت معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران.


مازندنومه، سرویس سیاسی: حکم استاندار مازندران برای احمد حسین زادگان به عنوان معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران، هم چنان در فضای سیاسی استان بازتاب دارد.

احزاب و گروه ها، چهره های شاخص سیاسی، خانواده های شهدا و رسانه ها و فضای مجازی از این انتصاب خرسندند و پیام هایی جداگانه صادر کرده اند.

با وجود آن که معاون سیاسی جدید استاندار در اطلاعیه ای خواسته از نصب بنر و پیام تبریک خودداری شود، حامیان دولت و علاقه مندان به حسین زادگان، بنرها و پیام های تبریک زیادی را (به خصوص در ساری) نصب کرده اند. البته محفلی کوچک و منفعت طلب از مخالفان شناخته شده حسین زادگان در ساری در پی سنگ اندازی و تخریب او برآمده اند که با واکنش شدید حامیان دولت در استان راه به جایی نخواهند برد.

مازندنومه در بسته پیشین خود (اینجا) برخی از پیام ها و  بیانیه ها را انتشار داده بود. در زیر تعدادی دیگر از این دست را بخوانید.

*بیانیه انجمن اسلامی مدرسین دانشگاههای مازندران

نخستين روزهاى اسفند ماه ١٣٩٦ با خبرى خوش همراه بود؛ نسيم تغيير به استاندارى مازندران رسيد و فردى كارآمد و با كارنامه‌ی روشن و همسو با نتيجه‌ى انتخابات ٢٩ ارديبهشت، به عنوان معاون سياسى- امنيتى استاندار مازندران معرفى شد. احمد(مجيد) حسين‌زادگان از نيروهاى شناخته شده‌ی اصلاح‌طلب استان است كه پس از طى كردن مراتب ادارى متناسب و تجربه‌ى سه دوره فرماندارى، در اين منصب به كار گرفته شده است.

انجمن اسلامى مدرسين دانشگاههاى مازندران ضمن سپاس از اين حسن انتخاب استاندار، اميدوار است تا با عملكرد همراه با درايت اين مدير مجرب، فضاى سياسى استان با نشاط و امنيت بيشترى همراه شود و بسترهاى مناسب براى توسعه‌ی همه‌جانبه و متوازن مازندران فراهم آيد. این انجمن از معاون سیاسی امنیتی جدید استانداری مازندران انتظار دارد با مدیریت هدفدار و اثرگذار خود، نماينده‌ى شايسته‌اى براى جريان اصيل اصلاح‌طلبىِ مردم باور باشد و با به کارگیری کارگزارانی متناسب با پيام مردم در انتخابات رياست جمهورى 96، و اتخاذ تدابیر شایسته، سهم تاریخی خود را در ارتقای اعتماد اجتماعی به اصلاحات اعتدالی ایفا کنند.

انجمن اسلامی مدرسین دانشگاههای مازندران

*بیانیه جمعیت زنان مسلمان نواندیش

 برادر ارجمند جناب آقای احمد حسین‌زادگان

 انتصاب شایسته و ارجمند جنابعالی را به مقام معاونت سیاسی و امنیتی استان مازندران تبریک و تهنیت عرض می کنیم، از درگاه ایزد منّان عزت، سربلندی و توفیق همه خدمتگزاران به کشور را مسٲلت داریم.

 برای جنابعالی توفیقات روزافزون جهت خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی این استان سرسبز آرزو داریم.

جمعیت زنان مسلمان نواندیش- شاخه‌ی مازندران

*شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان و ستاد انتخاباتی دکتر روحانی شهرستان بابلسر

برادر ارزشمند جناب آقای مجید حسین زادگان

انتصاب شایستۀ حضرتعالی به سمت معاونت سیاسی استانداری مازندران، روح امیدی تازه را در کالبد سرد کم رمق فعالان مدنیو شهروندان مازنی دمید.

بی تردید حضور شما به عنوان رکن اصلی نهادسازی و تقویت اعتماد مردم و ارتقای مشارکت عمومی، موجب اعتماد عمومی به عزم راسخ استاندار محترم برای بازاندیشی و تحول و تحرک اجتماعی و سیاسی بوده، حامیان دولت را بیش از پیش در تعامل با مدیریت ارشد استان قرار خواهد داد.

انتظار داریم تغییرات در شهرستان ها عموما و در شهرستان بابلسر، خصوصابا مشورت فعالان و نهادهای مدنی و ستادهای حامی دولت، محقق شود.

مسلما بزرگ ترین پشتوانۀ دولت ومدیران استانی، رهین تعامل ملت ودولت و تقویت امید و اعتماد این دو رکن رکین است.

ضمن قدردانی از تدابیر هوشمندانۀ جناب آقای مهندس اسلامی، استاندار محترم، از خدای قادر، برای شما و مدیریت ارشد استان، توفیق روزافزون مسئلت داریم.

شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان و ستاد انتخاباتی دکتر روحانی شهرستان بابلسر

*شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان و انجمن اسلامی معلمان شهرستان چالوس

برادر گران سنگ جناب احمد حسین زادگان

انتصاب شایسته شما را به سمت معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری استان مازندران تبریک و تهنیت عرض می کنیم .

امیدواریم با تدبیر، درایت، توانمندی، هوشمندی سیاسی و بهره گیری از تجارب مستمر در راستای احیای حقوق سیاسی، اجتماعی مردم ، نخبگان، فعالین و احزاب کوشا و در جهت تحقق مطالبات ملت از دولت تدبیر و امید گام های بنیادی برداشته و همواره خویش را متعهد به حق شنیدن ، حق گفتن و حق عمل کردن بدانید .

          ایام عزت مستدام

شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان و انجمن اسلامی معلمان شهرستان چالوس

*سایر احزاب و گروه ها

انجمن اسلامی معلمان استان مازندران، حزب کارگزاران سازندگی مازندران، ستاد مرکزی اصلاح طلبان غرب مازندران و حزب مردمسالاری مازندران از دیگر احزاب و گروه های سیاسی هستند که در پیام هایی این انتصاب را تبریک گفتند.

ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در سیمرغ هم در پیامی از استاندار به خاطر «انتصاب شایسته و ارزشمند حسین زادگان» قدردانی کرده و این انتخاب را «باعث تابش نور امید بر جبهه حامیان دولت» دانسته است.

*خانواده های شهدا و گروه های مذهبی

جمعی از فرزندان شاهد و خانواده های شهدا در استان مازندران نیز در پیام هایی جداگانه از انتصاب معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران ابراز خرسیندی کردند. از جمله جمعی از فرزندان شاهد استان که در پیام خود آورده اند:

جناب آقای مهندس اسلامی استاندار محترم و اخلاقمدار استان مازندران

انتصاب جناب آقای حاج مجید حسین زادگان از سوی حضرت عالی به سمت معاونت سیاسی وامنیتی استانداری که نشان از شناخت دقیق از توانمندی ،هوشمندی وسیاست ورزی ایشان بوده را تبریک گفته وآرزوی موفقیت روزافزون برای تیم مدیر ارشد استان از خداوند منان مسألت داریم.

باور داریم اعتماد شما به تفکر اصلاح طلبی نتایج مثبت وشادابی  را در عرصه سیاسی برای استان به ارمغان خواهد آورد.

جمعی از فرزندان شاهد استان مازندران

خانواده سه شهید فتح اللهی خانواده دو شهید رکابی رزاقی، مفیدیان و سروی نیز با صدور پیامی این انتصاب را «مبین تعهد و شایستگی و تجارب ارزنده» حسین زادگان قلمداد کردند.

خانواده های شهیدان بهروزمستشرق، ایرج تورانی، عزیز دهقان، ابراهیمی، اسماعیل موسوی، جعفر پورمند، عبدالحمید مجیدی و اسحاق خلیلی نیز در پیامی از این انتصاب استقبال کردند.

همچنین خانواده شهیدان چمنی، حسینی آزاد، دوامی، نیکدوز، معلمی، اصغرنژاد، دهقان، آدینه نیا و احمدی آزاد نیز پیام تبریکی به همین مناسبت صادر کردند.

 موسسه فرهنگی هنری شهدای ثارالله دودانگه هم این پیام را انتشار داد:

‍ برادر عزیز و ایثارگر انقلاب اسلامی جناب آقای حاج  مجید حسین زادگان

از مساعدت حضرتعالی در تخصيص مبلغ 50 میلیون تومان جهت برق رسانی مجتمع فرهنگی شهدای دودانگه که نشانگر نگاه شما به ارزشهای انقلاب اسلامی و اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب برای زنده نگهداشتن یاد و نام شهداست، کمال تشکر و قدردانی را به عمل آورده و ضمن تبريک مسئولیت جدید به عنوان معاونت سیاسی استانداری مازندران آرزوی موفقعيت و سربلندی را از خداوند متعال آرزومنديم.

 موئسسه فرهنگی هنری شهدای ثارالله دودانگه

*حسين زادگان شايسته وزارت است

در پی برخی اقدامات تخریبی علیه معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران، علاوه بر افراد و گروه های مختلف سیاسی، جواد عاشقان -از فعالان سیاسی ساری- مطلبی را خطاب به نماینده ولی فقیه در مازندران نوشت که در بخشی از آن آمده:

حضرت آيت الله طبرسى نماينده مقام معظم رهبرى

سلام عليكم

متاسفانه امام جمعه بابلسر در خطبه نماز جمعه كه بايد مظهر وحدت و وفاق باشد، نسبت به يكى از خادمان دلسوز مردم فرزند جبهه و جنگ، مطالب ناصوابى اظهار داشته اند كه دور از شان جعمه و جماعت است.

اقا جان تا كى فرزندان سارى بايد قربانى تفكرات پيدا و پنهان عده اي از شهرهاى هجوار شوند؟ تا كى مديرانى كه مدال خدمت و نوكرى مردم بر  سينه دارند، بايد گوشه نشين تفكرات ناصواب اقايان شوند؟ تاكى بايد فرزندان فهيم و تواناى ساروى در حاشيه باشند؟...

...سارى شهر ابن شهر آشوب و سردار شهيد نورى هاست.

سارى مديرانى توانا، دلسوز، امين و با ايمان دارد كه امروز در سراسر ايران اسلامى، خوشنام مشغول خدمتند.

حسين زادگان شايسته وزارت است.

*مطالب مرتبط:

توسعه آرامش می خواهد، امنیت استان را به هم نزنید

حسین زادگان؛ استثنا در انتخاب

یک انتصاب، چند واکنش



©2013 APG.ir