تعداد بازدید: 4103

توصیه به دیگران 1

شنبه 22 تير 1398-20:25

«محمود»، در رود بسته!

سخنرانی غیرقانونی رئیس جمهوری سابق در حالی در بابلسر برگزار شد که شورای تامین استان با این برنامه مخالفت کرده بود، اما محمود احمدی نژاد که به اجرای کارهای غیرقانونی شهرت دارد، در منزلی در رودبست برای روستاییان سخنرانی کرد.


مازندنومه، سرویس سیاسی: سفرها و سخنرانی های پیشین محمود احمدی نژاد به مازندران بارها در آستانه اجرا، ناکام مانده بود. این بار اما هوادارانش به بهانه جشن میلاد امام هشتم، این چهره جنجالی را به رودبست دعوت و با وجود مخالفت نهادهای اداری، امنیتی وقضایی، آن را اجرا کردند.

عصر جمعه، در فضای مجازی استان، خبرهایی مبنی بر لغو سفر رئیس دولت بهار منتشر شد، ولی کانال های منسوب به بهاریون، از قطعی بودن سفر  وسخنرانی 22 تیرماه احمدی نژاد خبر دادند.

 کانال دولت بهار، جمعه شب استشهادیه ای را با چند امضا انتشار داد که برخی از دعوت کنندگان احمدی نژاد در رودبست، از فرماندار بابلسر خواسته بودند از پاره شدن بنرهای این مراسم جلوگیری کند.

با وجود نداشتن مجوز و مخالفت شورای تامین استان، محمود احمدی نژاد غروب جمعه وارد فرودگاه دشت ناز شد؛ این بار نه با اتوبوس، بلکه از راه هوایی!

در ابتدای ورود رئیس دولت مهرورزان، مهدی محمدی –مدیرکل سیاسی استانداری مازندران- پیام مخالفت شورای تامین استان را به احمدی نژاد رساند؛ این که او حق سخنرانی را در رودبست ندارد. البته عکس های محمدی در کنار احمدی نژاد، به کام کانال های وابسته به بهاری ها خوش آمد و آن را استقبال استانداری مازندران از  توصیف کردند؛ موضوعی که در ارتباط تلفنی محمدی با مازندنومه تکذیب شد.

مهدی محمدی در گفتگو با مازندنومه در مورد تصاویری که از او در کنار محمود احمدی نژاد در فرودگاه دشت ناز منتشر شده، توضیحاتی ارائه داد که متن پرسش و پاسخ چنین است:

*آقای محمدی، ضمن خداقوت، توضیح بفرمایید که حضور عصر امروز شما در فرودگاه دشت ناز، بر اساس پروتکل و تشریفات استانداری بود یا موضوع دیگری در میان بود؟

- عصر امروز من به استقبال محمود احمدی نژاد نرفتم، بلکه حامل پیام شورای تامین استاندار مازندران بودم.

*یعنی شما به عنوان نماینده شورای تامین استان به فرودگاه رفتید؟

-بله، شورای تامین استان تصویب کرد که احمدی نژاد حق سخنرانی را در رودبست بابلسر ندارد، بنابراین نمایندگان استانداری، نیروی انتظامی، دادگستری و سپاه استان در فرودگاه حاضر شدند تا پیام غیرقانونی بودن این سخنرانی را به رئیس جمهوری سابق اعلام کنیم.

*در فرودگاه به احمدی نژاد چه گفتید؟

-در فرودگاه به احمدی نژاد گفتم بر اساس مصوبه شورای تامین استان، شما نمی توانید در رودبست سخنرانی کنید و ممکن است حضور شما، تبعات امنیتی داشته باشد. رئیس جمهوری سابق هم توضیح داد که من با کسی کاری ندارم و به فردی توهین نمی کنم. من دعوت شده ام و کار خودم را انجام می دهم!

*یعنی علی رغم این که شما بر غیرقانونی بودن این سخنرانی تاکید کردید، احمدی نژاد تصمیم به رفتن به رودبست گرفت؟

-بله، گفت من کار خودم را می کنم. کل حضورم در فرودگاه در همین حد بود، وگرنه بحث استقبال از احمدی نژاد در میان نبود. در یک جمله من این پیام را به او رساندم که طبق قانون، حق سخنرانی ندارید.

*احمدی نژاد هم که هیچ وقت قانون‌مدار نبوده! از قرار در ایوان خانه ای در رودبست سخنرانی کرد. ولی کانال های منسوب به دولت بهار از تصاویر شما در کنار احمدی نژاد استقبال شدیدکرده اند.

-نه استانداری مازندران بنای استقبال از این شخص را داشته و نه شخص من که با اکراه به فرودگاه رفتم.



به هرحال، احمدی نژاد از فرودگاه به کیاکلا –بر سر مزار شهید کشوری- می رود، شهری که در یکی از سفرهای استانی اش یک شبه شهرستان سیمرغ شد!

هنگامی که رئیس جمهوری سابق به رودبست می رود، با درهای بسته مسجد جامع مواجه می شود. میزبانانش او را با نیسان آبی به منزلی می برند تا از ایوان خانه یکی از روستائیان سخنرانی و همان حرف های همیشگی اش را تکرار کند.

او که هر جا تریبون پیدا می کند، بدون اشاره به فجایع اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی دولت متبوعش، دولت  ومسئولان کنونی را مورد انتقاد قرار می دهد، در رودبست گفت: «متاسفانه امروز ضعف مدیریت،کشور و مردم را ضعیف و دشمن را به افزایش فشار و رسیدن به آرزوهای تاریخی اش علیه ملت ایران امیدوار کرده است .اگر مردم قوی باشند کشور قوی و شکست ناپذیر خواهد بود.»

او با بیان این که بنده به عنوان فردی آشنا به کشور و محیط بین الملل تضمین می دهم که با انجام چند کار شرایط کاملا به نفع مردم، کشور و انقلاب تغییر خواهد کرد، باز هم تکرار کرد: «توسعه وتکمیل مسکن مهر و باغ شهر، اجرای کامل طرح هدفمندی یارانه‌ها، ادامه طرح بنگاههای کوچک زودبازده و استفاده از معادن سرشار و زمین خدادادی راه عبور سریع از وضع فعلی است .»

احمدی نژاد که مانند همیشه متوهمانه مشغول سخنرانی بود، ادعا کرد: «آیا این ظلم به ملت وانقلاب نیست که به دلیل دشمنی با این فرزند کوچک ملت، ویا اینکه طرح های اساسی متعلق به دولت اوست، طرح ها معطل بمانند وملت وکشور ضرر کنند؟»

او بدون این که از غیرقانونی بودن برنامه سخرانی اش حرفی بزند، از بسته شدن در مسجد جامع رودبست انتقاد و اظهار کرد: «امشب شب میلاد امام رضا(ع) است. آن دوست مان هم گفتند، این مسجد را بستند، این درب مسجد به این قشنگی را بروی مردم بستند. آقا این مسجد مگر مال غیر از شماست؟ اختیار این مسجد با شماست یا با مسئولین این استان؟»

رئیس دولت بهاری ها در پایان از دو رفیق گرمابه و گلستان اش هم یادی کرد و گفت: «خدایا همه بی‌گناهان دربند و خصوصاً عزیزان بهاری آقای مشایی و آقای بقایی را نجات عنایت بفرما.»


  • يکشنبه 6 مرداد 1398-17:29

    به کوری چشم بد خواهان سخنرانی این مرد بزرگ انجام شد هر چند که دوستان بهاری در این همراهی و آماده سازی مراسم متحمل زحماتی از جانب قوم عجوج یاجوج شدند

    • مهندس علیپاسخ به این دیدگاه 3 0
      پنجشنبه 27 تير 1398-6:1

      این مقاله و کامنت های آن نشان می دهد که هنوز این کشور با دموکراسی و آزادی بیان و بحث منطقی، فاصله زیادی دارد و دو گروه سیاسی راست و چپ تحمل انتقاد را ندارند .

      • چهارشنبه 26 تير 1398-14:10

        خيلي ...هستي اقاي مدير سايت...

        • چهارشنبه 26 تير 1398-12:49

          من وابستگی به جناح خاص سیاسی ندارم در کشوری که رئیس جمهور سابق آن محمود احمدی نژاد و سید محمد خاتمی و ...نتوانند صحبت کنند خوب چرا؟ یا برای کاندیداتوری تایید نشوند جای تعجب است

          • سه شنبه 25 تير 1398-17:34

            اقاي دكتر احمدي نژاد رييس شوراي امنيت كشور بودن...

            • سه شنبه 25 تير 1398-23:37

              آره اما اون ممه رو لولو بود. الان چی کاره هست؟ ضد انقلاب یا نیروی نادانی که کل دنیا براش بقایی و مشاییه!

            • سه شنبه 25 تير 1398-10:5

              ظاهرا بد جوري ...

              • دوشنبه 24 تير 1398-14:25

                پست بودن از متن تان می بارد

              • محمدی عزل شود!پاسخ به این دیدگاه 7 9
                دوشنبه 24 تير 1398-7:25

                واقعا جای تاسفه!
                آقای محمدی مارو چی فرض کردی؟
                پیام شورای تامین را مدیرکل امنیتی باید برساند نه مدیرکل سیاسی!
                رفتی ژست گرفتی باهاش عکس یادگاری گرفتی حالا میگی با اکراه رفتم؟؟؟؟؟؟؟!!!
                وزارت کشور باید محمدی را عزل کند تا بیش از این به جریان اصلاحات خیانت نشود!

                • يکشنبه 23 تير 1398-21:28

                  مازند نو.مه سراسر نوشته شما بوی تعفن می دهد. عناد از آن می بارد.
                  چرا از سخنرانی و حضور ایشان می ترسید؟

                  • دوشنبه 24 تير 1398-13:6

                    جریان انحرافی یه جریان فاسد و مرده سیاسی هست. همه زندونن الا خود محمود که لابد دلایلی داره تا الان باهاش مماشات کردند.. طرفداران این باند منحرف یا خود منحرفند یا در دوران گند 8 ساله اونا به الاف و اولوفی رسیدند. وگرنه کسی از این بنده خدا یه کار و یه حرف درست وحسابی نشنیده. نرمال نیست از نظر روحی-روانی

                  • يکشنبه 23 تير 1398-21:25

                    آیا شورای تامین اختیار ردارد مانع سخنرانی عضو محمع تشخیص مضلحت نظام که منصوب رهبریاست شود.
                    چگونه ایشان مورد اعتماد رهبر است اما مسئولین استان مانع سخنرانی وی شوند.
                    آیا عمل شورای تامین غیر قانونی و توهین به رهبری نیست؟

                    • رد استانداریپاسخ به این دیدگاه 3 2
                      يکشنبه 23 تير 1398-19:33

                      اقا با اجازه شما این مطلب رو از کانال تون گذاشتم اینجا اونایی که ندیدن ببینند:

                      ▪️عبور احمدی نژاد از شورای تامین مازندران


                      ✍️ ولی اله پاشا-نوشهر

                      🔹 آن مرد آمد. آن مرد با هواپیما آمد. آن مرد علی رغم لغو سخنرانی و مخالفت شورای تامین استان آمد و سوار بر نیسان وارد رودبست شد و برای مردم سخنرانی کرد و رفت!

                      🔹نکته مهم در این ماجرا، تصمیم شورای تامین مازندران به عنوان عالی ترین شورا در سطح استان مبنی بر غیرقانونی بودن سخنرانی احمدی نژاد در بابلسر بود. تصمیمی که به مرحله اجرا در نیامد و احمدی نژاد از سد آن گذشت و به کار خود پرداخت!

                      🔹موضوع بعدی اینکه در صورت وجود مصوبه شورای تامین استان در خصوص غیر قانونی بودن حضور و سخنرانی احمدی نژاد در بابلسر، اساسا لزوم و دلایل این تصمیم شورای تامین چه بود و چرا باید تصمیم گیران دولتی که خود به هر نوع ممنوع التصویری و ممنوع السخنرانی و.... معترض اند، به کسی که عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام است اجازه سخنرانی ندهند!؟

                      آیا کسی که قرار است برای مصلحت نظام تصمیم بگیرد، در درک مصلحت حضور یا عدم سخنرانی خود عاجز است!؟

                      🔹بهتر است از این پس شورای تامین مازندران جوانب تصمیمی که می گیرد را بسنجد تا تصمیماتی در این سطح، بی فایده و اثر نماند چرا که بر زمین ماندن تصمیماتی در این سطح، ضمن لوث شدن مصوبات این شورا، عواقب مخربی در پی خواهد داشت. البته اگر مصوبه ای در این خصوص وجود داشته باشد!



                      ✔️ به مازندنومه اعتماد کنید⬅️سرعت➕صحت➕دقت↙️

                      🆔 https://t.me/mazandnume

                      • يکشنبه 23 تير 1398-12:3

                        آب رو بریز اونجایی که میسوزه

                        • دولت بهار ؟پاسخ به این دیدگاه 4 1
                          يکشنبه 23 تير 1398-9:15

                          من میخوام به این مازند نومه عزیز و سیاسی نویس عزیزترش بگم که دولتهای ما - چه بهاری و پائیزی اش - و چه تابستونی و زمستونی اش - همه از همین قماشند ؛ محمود واره ...!
                          یادم میاد به جوونسالیها که روزنومه نویس بودم ،دسترسی به خبر مثل عبور از هفت خوان بود - یعنی حتی خبر تصادف یک اتومبیل با یک عابر هم اگر راکب و راننده آدم سرشناسی بود براحتی منتشر نمیشد ! من خودم یه بار خبر تصادف اکبر گلپایگانی- آواز خوان معروف - را که یک خواننده و رقاص زن در کنارش بود و تازه
                          زده بود به تیر چراغ برق گرفته بودم ولی دبیر سرویس مون ضمن تصویب سی تومان ( بله سی تا تک تومنی شصت سال پیش) بعنوان پاداش برای کسب چنین خبر ، اما اجازه درجشو نداد....! و حالا شما ببینید شبکه ها خبری رسمی و ملی مون چه چیزائی از بخور بخور و ببر ببر مینویسن و شما اگه بخوای دوتا خط در حاشیه اش بنویسی و مثلا بگوئی چرا ؟ میشوی معاند یا بقول اعاظم ذیربط میگن اقدام علیه امنیت!
                          الان دو روزه تو خبرها میخونم که وزیز اقتصادمون میگه : باید از پولهای باد آورده مالیات بگیریم....! خب ، حالا من میتونم بپرسم آقا ! باد موافق این پولهارو از کجا واسه بعضیها میاره ؟ چطور در نظام عدل و قسط و چه و چه ، یکی بابک زنجانی میشه و به رغم اونکه حکم اعدامش صادر میشه ، تگهش میدارن و وزیر نفت هم مدام میگه این آدم در داخل و خارج زندان با خیلیها رابطه داره؟ چرا اونهمه زیبائیهای بدو انقلاب زائل شد ؟ اون دیوار نوشته های ظریف که شرح مجمل وصایای شهدامون بود بدست کی پاک شد ؟ آیا اون کوچه ای که روزی به دیوارش نوشته بود با وضو وارد بشید چون بوی شهید میدهد به بن بست تبدیل شد ...؟
                          همین روزها از وزیر سابق دادگستری مون قریب به مضمون نقل کردند که قتلهای زنجیره ای کار سیستم بود نه شخص...! ذکر این موضوع درد ندارد ؟ و یا سردار ی که در آن سال کذا فرمانده نیروی انتظامی تهران بود و مامور برخورد با دانشجویان میگوید من به دستور مقامات ارشدم عمل کردم اما در عقوبت تنها بودم....! و رئیس دفتر رئیس جمهور وقت هم ضمن تائید گفته ایشان اضافه میکنند که بهمین منظور آقای رئیس جمهور از ایشان دلجوئی کردند...!
                          بگذریم - به اعتقاد این بنده ، خانه از پای بست ویران است و همه ی متعدیان قانون - چه حضرت احمدی نژاد و یا دیگر کیسه دارانی که پولهای باد آورده جمع میکنند - بدین نقیصه آگاهی دارند و با خیال راحت کار خودشان را میکنند ؛ آنگونه که رئیس دولت بهار فرمودند....

                          • پشتیبان آزادی بیان باشیم !پاسخ به این دیدگاه 10 0
                            يکشنبه 23 تير 1398-0:27

                            نقل بیانات یک رییس جمهور سابق در این نزدیکی ها که این روزها صورت گرفت صرف نظر از کیفیت میتینگ که برگزار شد وظیفه این رسانه محلی است و این وظیفه هم تا حدی رعایت شد ، اما این که این سخنرانی برخلاف و غیر قانونی است کمی تعجب می کنم . همه بایستی پشتیبان آزادی بیان باشیم .

                            • شنبه 22 تير 1398-23:5

                              ..عشق است دكتر محمود،،

                              • يکشنبه 23 تير 1398-19:31

                                بخصوص اون نیسان ابی اش!!! شه نیسون بار بزنم... بار محمود خخخ


                              ©2013 APG.ir