تعداد بازدید: 2845

توصیه به دیگران 1

پنجشنبه 14 خرداد 1388-0:0

نريمان:احمدي نژاد ناشيانه عمل کرد

نماينده بابل گفت:احمدي نژاد در مناظره قافيه را باخته بود-رييس جمهور به تناقض گویی های بزرگ دچار شده بود-آقای رئیس جمهور؛ این عناصری که تو آنها را مفسد اقتصادی و مخل نظام یافته بودی، چرا در مدت این 4 سال با آنها برخورد نکردی؟


 نماينده بابل در مجلس هشتم گفت:ساده زیستی و پاکی و نبود حتی یک مدرک سوال برانگیز در زندگی سراسر شرافتمندانه آقای میرحسین موسوی، آقای احمدی نژاد را بر آن داشت تا به جای پرداختن به مسائل آقای میرحسین در مناظره تلویزیونی، دیگر مسئولین ارشد نظام را به چالش بکشاند و تلاش کند تمام کاستی های دوران دولتهای قبلی را به نوعی ناشیانه به آقای میرحسین موسوی نسبت دهد، غافل از آنکه تیم طرفدار او، یکی از ضعف های آقای میرحسین را کناره گیری 20 ساله از مدیریت موثر نظام می دانستند.

وي افزود:این ادعا که مرتباً از ناحیه ی حامیان آقای احمدی نژاد تکرار می شد، به یکباره در مناظره تلویزیونی وارونه شد و آقای میرحسین موسوی در نگاه آقای احمدی نژاد رکن موثر تمام دولتهای پیشین قلمداد شد!

نريمان بيان داشت:این مورد و دیگر موارد متعدد نشانگر دچارشدن به پارادوکس شدید و تناقض گویی های بزرگ از ناحیه ی آقای احمدی نژاد است.


وي گفت:زیر سوال بردن مدیریت از دوران حضرت امام(ره) تا قبل از این دولت و جلب آرای مردم از این طریق ناصواب، حتی اگر با توفیق روبرو شود، ضربه ای به انقلاب و ارکان آن و ایجاد بدبینی داخلی و خارجی به عناصری است که هم اکنون در مسئولیتهای کلیدی نظام ایفای نقش می کنند و مورد تأیید نظام، ملت و رهبری هستند.


وي تصريح کرد:برخورد آقای احمدی نژاد در این برنامه تلویزیونی به وضوح نشان داد که به احتمال قریب به یقین او از نظرسنجی محرمانه ی ارگانها مطلع شده است که قافیه را باخته است و از این رو مدیران ارشد نظام را به چالش می کشد. کسانی که از پیروزی خود در انتخابات اطمینان دارند، به دنبال ایجاد فضایی آرام و بی تنش هستند و آنان که قافیه را باخته اند، به امید ایجاد آشفتگی و تنش، می خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند.


وي افزود:اگر او از اعمال این گونه رفتارها در 4 سال پیش پاسخ مثبت گرفت، تکرار این رفتار در این زمان قطعاً با بازخورد منفی در جامعه روبرو می شود و هیچ دلیلی وجود ندارد که در این دوره هم باعث جلب آرای مردم شود.


به گفته نريمان،مردم آگاه هستند و اولین سوالی که در ذهن شان پدید می آید، این است که آقای رئیس جمهور؛ این عناصری که تو آنها را مفسد اقتصادی و مخل نظام یافته بودی، چرا در مدت این 4 سال با آنها برخورد نکردی و اکنون از طریق مناظره زنده تلویزیونی (آن هم نه با خود آن اشخاص، بلکه با دیگران) به آن می پردازی؟!

به گفته وي طرح این مسائل در این زمان از طریق یک برنامه زنده تلویزیونی هم نشان دیگری از نبود عملکرد کارا و موثر دولت است که این روزها مردم به شدت تشنه ی شنیدن آن هستند.

نماينده بابل گفت:آقای احمدی نژاد باید اعلام کند:
-         با درآمد نفتی کسب شده در دولت خود که معادل 4 دولت پیشین بود، چه کرده است؟
-         چرا سفره های مردم کوچکتر شده است؟
-         چرا بیکاری مهار نشده است؟
-         چرا تورم لجام گسیخته شده است؟
-         چرا وضعیت اقتصادی روز به روز بدتر شده و سرمایه گذاریها کاهش یافته است؟
-         چرا نقدینگی چند برابر شده است؟
-         چرا ارتباط بین ایران و کشورهای همسایه و کشورهای مطرح دنیا این گونه با تنش و چالش روبرو شده است؟

 
وي افزود:به هر صورت، برخورد صبورانه و متین آقای میرحسین موسوی نشان داد که او ظرفیت پذیرش عنوان رئیس جمهوری را دارد و باید در خصوص این مناظره در یک کلام بگوییم:این مناظره در حکم مناظره بین رئیس جمهور دهم و رئیس جمهور نهم بود، نه مناظره بین دو کاندیدای ریاست جمهوری.


  • دوشنبه 1 تير 1388-0:0

    چند نفر از همسایه گان من به خاطر آشنایی با نریمان در عین نداشتن صلاحیت به مقام و منصب رسیدند من بابلی هستم و می فهمم چرا نریمان ناراحت است!!!

    • سه شنبه 19 خرداد 1388-0:0

      آقاي نريمان حقيقت راگفتند

      • طاهر ثابتیپاسخ به این دیدگاه 0 0
        دوشنبه 18 خرداد 1388-0:0

        جناب آقای نریمان شما باید از رییس جمهوری مثل آقای موسوی حمایت کنید چرا که در دوره ریاست آقای احمدی نژاد دست امثال شما برای خویشاوند سالاری و حل مشکلات بستگانتان (که صد رحمت به هزار فامیل پهلوی)بسته شد. بلی شما باید از آقای موسوی حمایت کنید تا بتوانید با اینکه خودتان شهمیرزادی هستید استاندار خراسان شمالی و با وجود سکونت در تهران و با عنایت به اتوبوسهای لبریز از بستگان ساکن تهران در روز انتخابات مجلس نماینده بابل شوید. پس به حمایتهای فی سبیل الله الی جیب خلق الله (خلق در اینجا استعاره از فامیلهای شاغل در ایران خودرو و شهرداری تهران و... میباشد)ادامه دهید تا صبح دولتتان بدمد.بنده اصلا قصد رای به آقای احمدی نژاد را نداشتم ولی وقتی می بینم که امثال شما به ایشان انتقاد میکنند و از آقای موسوی حمایت مصمصم میشوم که به احمدی نژادها رای دهم تا دست ریز دانه هایی مثل شما که به برکت دولتهای سازندگی و اصلاحات کم نیستید از خزانه های این کشور قطع گردد. البته حرف گفتنی از شما زیاد است که بماند تا وقت دگر!

        • دوشنبه 18 خرداد 1388-0:0

          از نظر من در حد یک رییس جمهور نیست که چنین سخنانی به زبان بیاورد.و برای مردم هم متاسفم که بسیار سطحی نگر هستند.فردی که اینقدر دم از مسلمانی میزند اشکارا غیبت میکند و تنها افرادی عقده ای پشتیبان او هستند.

          • شنبه 16 خرداد 1388-0:0

            شده از خودتون سوال كنيد چرا احمدي نژاد اون حرفها رو زده.چرا از فرزندان هاشمي نام برده.چرا نمي گيد كه دختر هاشمي در چند روز اخير به رهبر انقلاب چه توهين هاي مستقيمي كرده و روبروي اقا او راشايسته ي رهبري ندانسته و پدرش را لايق رهبري دانسته و رودر رو به رهبر عزيزمان گفته.معلومه كه احمدي نژاد توهين به رهبر رو بدون پاسخ نمي گذاره .

            • میثم گودرزیپاسخ به این دیدگاه 0 0
              جمعه 15 خرداد 1388-0:0

              جنگ صفین تکرار شد
              مراقب باش از توابین نباشی
              بعد از جنگ اگر توفیق توبه پیدا کردی ، گناه تو چنان فسادی برپا کرده که حضرت حق گناهت را نخواهد بخشید .

              این تذهبون ؟؟؟؟

              • جمعه 15 خرداد 1388-0:0

                آقای نریمان متاسفم که نگرشهای جناحی باعث میشود تا انسان روز روشن را شب ببیند. آقای احمدی نژاد قافیه را باخته بود یا آن بزرگواری را که به لرزش افتاده بوده و هی چیز چیز میگفت و هرگز به یک انتقاد جواب نداده بوده و حتی برای طرح دکتر معین از احمدی نژاد توضیح میخواست .

                • جمعه 15 خرداد 1388-0:0

                  آقای نریمان
                  من از بابل و یک فرهنگی می باشم به شما اعلان خطر می کنم و از عذاب الهی بیمتان می دهم . بیدار شوید.تا کی سر را زیر برف می کنید و فکر می کنید مردم در خوابند و شما به هر سو که بخواهید می توانید سکان انقلاب را بچرخانید.
                  این سران کشوری که شما از آنها به عنوان عناصری که هم اکنون در مسئولیتهای کلیدی نظام ایفای نقش می کنند یاد می کنید همانند طلحه و زبیرند که بعد از پیامبر اکرم (ص)در ثقیفه علی را خانه نشین کردند و خود بر اریکه ی حکومت بر مردم نشستند و بر آنان حکومت کردند و بعد از فتوحات پاپی اسلام و مسلمین و پر شدن ذخایر بیت المال از خراج ها به واسطه یاینکه از یاران خاص پیامبر بودند از این امتیاز سوء استفاده کرده با دریافت های کلان از بیت المال خود را باختند و در پی دنیا رفتند و علی را و آخرت خود را رها کردند.
                  چگونه می خواهید روز قیامت در کنار حوض کوثر بواسطه ی کتمان حقیقت و طرفداری ناحق از باطل مقابل پیامبر(ص) و آل او سر بلند کنید ؟
                  چه بگویم شاید به این هم معتقد نیستید!!!!

                  • جمعه 15 خرداد 1388-0:0

                    آقا کدوم برخورد صبورانه ؟ بگو جواب نداشت چرا جواب ساین سوال که چرا روزنامه رسالت در دوره ی ایشان بسته شد و نداد یا این که یک مبلغ هنگفتی از بیت المال در هنگام تعطیلات تابستان در دوره ی نخست وزیری او خارج شد و یا ... ملت میدونند هاشمی و پسراش چی به سر این مملکت آوردن نمونه اش مترو تهران و ....


                    ©2013 APG.ir