تعداد بازدید: 4016

توصیه به دیگران 4

سه شنبه 26 اسفند 1393-18:6

توهين و تهديد حنايي بي رنگ و متاعی کم ارزش است

پاسخ لطف الله آجدانی به محمدی کیادهی/آقاي محمدي كيادهي محترم در شور آميخته به عصبانيت خود در دفاع از شهردار محترم ساري عنان تفكر و تأمل و تمركز را از دست داده اند .


مازندنومه؛ سرویس سیاسی، لطف الله آجداني: اين جمله معروف را كمتر كسي هست  نشنيده باشد كه مردان بزرگ معمولاً اشتباه نمي كنند، اما وقتي اشتباه مي كنند، اشتباه بزرگ مي كنند. اما بر هر قاعده اي استثنايي نيز مي توان يافت. و استثناي اين قاعده آقاي محمدي كيادهي است. مردي كوچك در عرصه انديشه با اشتباهي بزرگ.

   آقاي محمدي كيادهي محترم در شور آميخته به عصبانيت خود در دفاع از آقاي عبوري -شهردار محترم ساري- چنان عنان تفكر و تأمل و تمركز را از دست داده اند كه جوابيه خود را به آجداني كه به حكم عقل مي بايست اين جوابيه از سوي آقاي عبوري در جايگاه مخاطب آجداني داده مي شد،  به نيابت از شهردار محترم ساري به پايگاه خبري محترم مازند شورا ارسال كرده است، در حالي كه مصاحبه لطف الله آجداني در انتقاد از آقاي عبوري با پايگاه خبري محترم مازندنومه بوده است و نه مازند شورا.  

عنان گسيختگي آقاي محمدي كيادهي بنان وي را نيز به سه اشتباه درغلتانده است. نخست آن كه به غلط مدعي شده است جناب آقاي دكتر ربيع فلاح استاندار محترم دولت تدبير و اميد در مازندران، آجداني را از مشاوره خود عزل و ممنوع المصاحبه كرده اند. حال آنكه آجداني راه استعفا را برگزيد تا در سنگر ديگري از سنگرهاي نظام مقدس جمهوري اسلامي و دولت تدبير و اميد و در اداره كل آموزش و پژوهش استانداري خدمتگزار نظام، دولت و مردم باشد.

دو ديگر آن كه از آجداني به عنوان شهروند ساروي نام برده اند، در حالي كه آجداني با تاكيد بر ايراني بودن و مازندراني بودن، شهروند آملي است.

سه ديگر آن كه آقاي محمدي كيادهي با حربه تهديد به شيوه مألوف در فرهنگ لمپنسيسم و ادعاهاي گزاف به شيوه مألوف در فرهنگ پوپوليسم، انگشت خود را به اتهاماتي عليه آجداني نشانه گرفته اند كه از مقوله ادعا هاي پرشور اما  بي اساسي است كه در ترازوي تعقل و قانون وزني ندارد و نيز مصداق آن اتهامات را بايد در گفتمان آقاي عبوري عليه استاندار محترم و بعضي از مديران محترم دولت تدبير و اميد در مازندران جست و جو كرد. آقاي محمدي كيادهي خوب است از حربه تهديد خود در جايي ديگر استفاده كنيد. آدرس را به شما اشتباهي داده اند.

   آقاي محمدي كيادهي در شرايطي از آجداني دعوت به مناظره كرده است كه نمي داند در مسند مشاور محترم شهردار محترم ساري فاقد جايگاه و صلاحيت قانوني و حقوقي براي ورود به پاسخگويي به نقد ديدگاه ها و عملكرد شهردار محترم ساري و اختلاف نظر ميان دو مدير داراي جايگاه حقوقي است.

 آقاي محمدي كيادهي اين اصل ساده و ابتدايي اما مهم را نمي داند كه در يك مناظره بايد حد و قد و وزن طرفين مناظره به يكديگر نزديك باشد. در حالي كه به اعتبار كارنامه تجربه مناظره هاي آجداني با بزرگاني چون پرفسور منوچهر آشتياني، پرفسور احسان نراقي و دكتر غلامعلي حداد عادل، آقاي محمدي كيادهي نبايد دچار اين توهم شوند كه به بهانه مناظره مي تواند بهره اي از بزرگي را نصيب خود كند. مناظره دانش و مهارت هايي را مي طلبد كه قطعاً آقاي محمدي كيادهي از آن بي بهره است.

   آقاي محدي كيادهي محترم، نمي دانم آيا براي شما ترجيح مصالح نظام و منافع ملي بر منافع شخصي و باندي مهم هست يا نيست، اما براي من بسيار اهميت دارد كه با حربه توهين و تهديد و بگم بگم هاي بي اساس و رفتارهاي غيرقانوني و فراقانوني، مصالح نظام و منافع ملي را به خطر نيفكنيم.

 نمي دانم آيا براي شما رعايت ادب در گفتمان و حفظ حرمت استاندار به عنوان عالي ترين مقام دولت در يك استان مهم هست يا نيست، اما براي من بسيار اهميت دارد كه با رعايت حقوق مخالفان و منتقدان دولت تدبير و اميد و نماينده عالي آن در استان، دهان مخالفان و منتقدان گشوده به توهين و تهديد عليه دولت تدبير و اميد مورد حمايت مقام معظم رهبري را به زبان منطق و استدلال به آزمون نقد و تناظر بگيريم تا دانسته آيد آناني كه در تريبون هاي يكطرفه داد سخن مي دهند چگونه در معرض نقد و نظر در پاي ميز مناظره به لكنت زبان دچار مي شوند.

   با تاكيد بر ضرورت همدلي و وفاق همه مسئولان در تلاش براي حفظ مصالح نظام و منافع ملي، و اعتقاد به پرهيز از تنش و تنش زايي، بي ترديد نقد و نظر در ميز مناظره شيوه اي مناسب براي تنوير افكار عمومي و بازشناختن سره از ناسره است. توهين و تهديد در نزد صاحبان انديشه و خرد و اهل انصاف و اخلاق حنايي بي رنگ و متاعي است بي ارزش و بي خريدار. آقاي عبوري لطفاً شجاعت و توان خود را در روي ميز مناظره با آجداني به آزمون بگذاريد.

*مطلب مرتبط:

استاندار و نماینده ولی فقیه، پدر همه مجموعه ها هستند

خوانش عملگرایانه از توسعه

آيا مسئول ورود به استان و خروج از آن آقاي عبوري است؟

دفاع فرماندار از استاندار/نقادی با تخریب فرق دارد

نباید با برداشت‌های شخصی به تخریب استاندار پرداخت


  • پنجشنبه 28 اسفند 1393-18:47

    یکی از عاملین اختلاف در استانداری و طرفداران روحانی شخص آجدانی میباشد ...

    • پنجشنبه 28 اسفند 1393-13:45

      البته کیادهی در ابتدای نامه گفت (در پی بازنشر...) یعنی اصل خبر رو ابتدا از سایت مازندشورا دیده بود

      • ساری نشینپاسخ به این دیدگاه 2 2
        پنجشنبه 28 اسفند 1393-13:43

        دوستان عزیز ساروی و مردمان دوست داشتنی ساری
        بعنوان یک غیرساروی که محل کار و سکونتم ساری می باشد و با بودنم در ساری برای جوانان ساروی ایجاد اشتغال کرده ام توصیه میکنم سری به شهرهای دیگر استان یا مراکز استان های دیگر بزنید تا ببینید و بفهمید که مهدی عبوری حتی یک مورد کار زیربنایی در این دوسال مسوولیتش در ساری انجام نداده و فقط به دنبال های و هوی رسانه ای و تحمیق شهروندان عزیز ساروی بوده است
        لطفا ببینید و مقایسه کنید

        • پنجشنبه 28 اسفند 1393-11:12

          وجود ميخواد با علامه علم شهرداري وشورا كيادهي؛بشينه گپ بزنه چه برسه مناظره

          • چهارشنبه 27 اسفند 1393-7:50

            آقاي عبوري يه نگاه به زندگي خودت بنداز ..... اگر من هم موقعيت تو را داشتم و حمايت ميشدم شايد حالا وزير بودم .... مهدي عزيز توهم تو را نگيرد .... سازمان عمران را در ياب و .... خدا عافبتت را بخير كند ان شا الله

            • چهارشنبه 27 اسفند 1393-9:44

              دوستان زیاد نگران حرفای عبوری نباشید اینهم مثل احمدی نزاد فقط بگم بگم راه انداخت خوب بود تمام تهمت هایی که احمدی نزاد به بزرگان نظام زد دامنگیر خودش شده عبوری هم راه او را میرود حال باید کمی صبر کنیم ....... مردم دیگه گول بگم بگم های اینها را نمیخورن چون در انتخابات 92 درس خوبی به انها دادن عبوری با این ادبیات میخواهد فضا ایجاد کند برای خودش برای انتخابات چه خوب میشد میامد ومثل اقای جلیلی اقبال خود را میدید

              • چهارشنبه 27 اسفند 1393-8:9

                يه توصيه به آجداني وبرخي مديران غيرساروي
                آقا جان شما حريف تمريني عبوري نميشي !!اصلا حريف كيادهي هم نخواهي شد؟!
                تمام حرفتون اينه چون عبوري تونست چند برابر استاندارشما بودجه براي ساري بگيره وبه شماندادوازاينكه بزودي عبوري رييس شما ميشه وشماها بايد ازساري برين به همون آملتون برسين ساري جاي نيروهايي ارزشي مودب باكلاس وبافرهنگه !!!؟؟؟

                • چهارشنبه 27 اسفند 1393-7:22

                  مش لطف ا... اي فحش دني
                  كيادهي جواب هاي ته ره با هوي جواب ندا
                  آملي جان آملي بلدي گپ بزني
                  كيادهي ته حرفها ره بعنوان نماينده تام الاختيارشهرداردرشورا پاسخ باته
                  ...

                  • چهارشنبه 27 اسفند 1393-1:0

                    درود بر دکتر آجدانی. با اجازه کپی!!
                    ما در حالي كه مقام معظم رهبري، رياست محترم جمهوي و دولت تدبير و اميد در شرايط حساس كشور، مشكلات و موانع و توطئه دشمنان خارجي تلاش و تاكيد مضاعفي در ايجاد وحدت و همدلي جهت هم افزايي هر چه بيشتر مسئولان در خدمت به مردم را مد نظر قرار مي دهند، رويكرد شهردار علاوه بر اينكه خارج از حدود اختيارات قانوني خود است، ناديده گرفتن اين اهميت مورد تاكيد مقام معظم رهبري و ريیس جمهوري نيز مي باشد.

                    آقاي عبوري از ناگفته هايي سخن مي گويند و از بگم بگم هايي حرف مي زنند كه اينها زايده و به جاي مانده از داستان هاي مبتذل زمان آقاي احمدي نژاد است. بنده صرفا به عنوان يك شهروند آگاه به حقوق قانوني خود از جناب عبوري درخواست مي كنم كه اگر ناگفته هايي دارند كه به صلاح و مصلحت مردم است بيايند و بيان كنند. اگر حرفي براي گفتن دارند در ميدان هاي مناظره و تريبون هاي دو طرفه بيان كنند. بايد عرض كنم كه دانش آقاي عبوري براي توسعه شهر بسيار اندك است . ايشان در تمام مسير سخنان خود هر جا سخن از توسعه شهري به ميان آورد توسعه شهري او محدود شد به آسفالت كردن، پل ساختن و پارك ساختن. اگر نگاه، دريافت و ادراك ایشان از فرايند توسعه تا اين حد پایین است به گمان من پيشنهاد مي كنم ايشان يك دوره كلاس آموزشي براي يادگيري فرايند توسعه و فكر توسعه محور ببينند.ه نظر مي رسد عبوري اشتباه استراتژيكي را مرتكب شده و فكر كرده است كه مي توان با توسل به جريان و شعار بگم بگم هاي پوپوليستي كه در يك مقطع توسط آقاي احمدي نژاد جواب داده و اكنون با توجه به شرايطي كه پيش آمده است ديگر حناي بي رنگي است، به مطلوب و مقصود برسد.
                    دمت گرم دکتر!!
                    در واقع بنده اعتقاد دارم كه آقاي عبوري اگر حرفي براي گفتن دارند بايد به صورت خيلي منطقي و مستدل مطرح كنند كه هم گوشي براي شنيدن حرف هاي ايشان هست و هم حتما زباني براي پاسخ دادن به اظهارات ايشان وجود دارد.

                    ايشان از ضعف چند تن از مديران در استان ياد كردند، بدون اينكه نام و مستندي از ضعف مديران بيان كنند. بنده در اينجا به عنوان شخصي از مديران مجموعه بزرگ استانداري از حقوق شهروندي خودم رويكرد آقاي عبوري را نمي پسندم و شخصا در جايگاه حقوقي خودم خطاب به آقاي عبوري به صراحت عرض مي كنم كه اگر ايشان مرد تريبون هاي يكطرفه نيست، اگر شهامت نشستن در پاي ميز مناظره و تبادل انديشه را داراست، بنده شخصا به عنوان يك شهروند استقبال مي كنم كه در يك ميز مناظره به مخاطبان نشان دهم كه تا چه اندازه بسياري از اظهارات آقاي عبوري بي اساس و زاده توهم ايشان و يا كساني است كه جوي را به ايشان منتقل كرده باشند و ايشان هم در سايه اين قهرمان بازي ها باورشان شده باشد كه قهرمان هستند.

                    من با خواندن اظهارات منسوب به آقاي عبوري براي مردم فهيم شهر ساري متاسف شدم. اعتقاد دارم كه بايد به اين واقعيت توجه كند كه اگر به خدمت گذاري به مردم اعتقاد دارد بايد راه همدلي و تعامل با مسئولان و در راس مسئول ارشد استان را در پيش رو گيرد.

                    • چهارشنبه 27 اسفند 1393-0:24

                      درود بر مرد راستین تدبیر و امید جناب دکتر آجدانی.

                      • سه شنبه 26 اسفند 1393-21:44

                        اقای اجدانی سخنگوی استانداری هستند؟

                      • سه شنبه 26 اسفند 1393-21:9

                        این جناب اجدانی به دلیل اینکه قبیله ای فکر میکنه و عملا در برابر شهر و شهروندان ساری موضع گرفته به لحاظ حقوقی و قانونی صلاحیت احراز پست استانی رو از دست داده.. همه ما از الان میدونیم که این جناب قطعا در برابر منافع ساری سنگ اندازی میکنه.. مسوولان ساری باید این مسله مهم رو به وزارت کشور گزارش کنن..

                        • سه شنبه 26 اسفند 1393-19:54

                          درود بر دولت تدبیر و آقای آجدانی

                          • سه شنبه 26 اسفند 1393-18:59

                            یکی از مشکلات اساسی در این مملکت - و به این روزگار - گماشتنِ کوتوله ها بر مناصبی ست که جایگاه بالا بلندان است و پشّه را چه به عرصه عنقا...؟!
                            از تبعات اینگونه انتصابات همین است که وقتی مدیر و مسئولی دهان باز میکند ، شکّر می ریزد!!
                            من ساروی هستم و به شهرم و کوچه باغش و تجنِ در میانش و به همسایگی و همخانگیِ جنگل و دریایش و... می بالم ولی کاش آبرویم هم حفظ میشد و به هر از گاهی نمی شنیدم که شهردارم چه گفت و فرماندارم چه کرد...؟ البته در همینجا اضافه کنم که مراد و منظورم ساروی - بابلی - آملی بودنِ حضرات نیست ! میخواهم بگویم که دور باد از من و ما و شما ننگِ تقارنِ حیات و حضور با اینانِ... با سفسطه رو به هتّاکی میاورند تا نُجبا را به عقب برانند و نفسی تازه کنند ...!
                            ما باید مفتخر به حضورِ مدیرانی چون آجدانی باشیم که فارغ از جناح بندیهای مذموم ، حتی به هیئت مخالف هم شان و شخصیتی قابل ستایش ارائه میدهد ! طبیعی است که امثال آقای کیادهی ...ا مثالِ آقای آجدانی را بر نمی تابند چه رسد به مدیر و مردِ محجوبی همانند دکتر فلاح !
                            جناب آقای عبوری - حضرت مستطاب آقای کیادهی - همه ی مدیرانِ بر نخیلِ استانِ ما ، بیائید در آستانه حلول بهار - که ولایتِ امیر مومنان را به آغازش دارد - دل را و سپس عقل را از غبارها بروبید و چنان کنید که چون کنارتان گذاشتند همانند علیِ مرتضی بگوئید - بفرمائید - بخدای کعبه رستگار شدم...!
                            بهارتان مبارک

                            • چهارشنبه 27 اسفند 1393-0:20

                              اقا قبول کن کیادهی در جواب توهینهایت به عبوری خوب جواب داد وخیلی منطقی بحث کرد حال بیا در 13 رجب 100 هزارنفری با کیادهی بحث کن مناظره کن من تعجب میکنم چرا هیچکس حاضر نمیشه روبروی کیادهی در سر میز مذاکره بنشیند

                              • سه شنبه 26 اسفند 1393-20:33

                                .... تو کوچکتر از اونی که بخوای عبوری رو بزنی... چند وقت دیگه باید خداحافظی کنی بری ...

                                • پنجشنبه 28 اسفند 1393-12:20

                                  من فکر میکنم نام سایت رو باید عوض کنی و به اجدانی نیوز تبدیل کنی


                              ©2013 APG.ir